Vrácení zboží a reklamace
VÝMĚNA ZBOŽÍ | REKLAMACE | ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Postup pro uplatnění reklamace, výměny zboží a odstoupení od kupní smlouvy
Vyberte si prosím nahoře na této stránce jeden z případů "VÝMĚNA ZBOŽÍ (20 DNÍ)", „REKLAMACE“, "VRÁCENÍ PENĚZ (14 DNÍ)". Následně vše vyřešíte během pár kliknutí.
Zboží zabalte do původního obalu, tedy do krabičky AMAZING, popřípadě do jiného tvrdého obalu, který zamezí poškození během přepravy. Na mechanicky poškozené šperky vlivem přepravy nebude brán zřetel. Na jakémkoliv podacím místě Zásilkovny (Seznam všech poboček najdete ZDE) předejte zásilku a obsluze nahlaste tento unikátní kód: 95 60 37 48. Obsluha podacího místa sama vytiskne štítek, nalepí ho na zásilku a předá Vám potvrzení o převzetí zásilky - nic neplatíte.
V případě výměny zboží během 20 dní od převzetí zásilky máte první výměnu zdarma.
V případě uznané reklamace máte dopravu zdarma.
V případě odstoupení od smlouvy nese náklady spotřebitel.
Zásilky zaslané na dobírku nebudou přijaty.
VÝMĚNA ZBOŽÍ (20 dní od převzetí zásilky)
Chcete jinou velikost nebo jiný šperk? Na rozhodování máte 20 dní. V případě výměny nesmí šperky vykazovat známky nošení a nesmí být nijak poškozené. Zboží zasílejte pouze v původním obalu tedy krabičce AMAZING a ještě ji zabalte nejlépe do bublinkové obálky. Na mechanicky poškozené šperky vlivem přepravy nebude brán zřetel. V případě, že jste při objednávce platili přepravné, máte od nás první výměnu zdarma, při každé další uhradíte poštovné.Vyberte si prosím nahoře na této stránce případ "VÝMĚNA ZBOŽÍ (20DNÍ)". Následně vše vyřešíte během pár kliknutí. Další možností je vyplnění formuláře pro výměnu a zaslání šperku spolu s formulářem na adresu skladu přes Zásilkovnu nebo českou poštu viz formulář. Formulář pro výměnu zboží
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY (vrácení zboží14 dní od obdržení zásilky)
Nelíbí se Vám šperk nebo nesplňuje Vaše představy nebo jste si nákup jednoduše rozmysleli? Vše vyřešíme. V případě odstoupení od smlouvy nesmí šperky vykazovat známky nošení a nesmí být nijak poškozené. Zboží zasílejte pouze v původním obalu tedy krabičce AMAZING a ještě ji zabalte nejlépe do bublinkové obálky. Na mechanicky poškozené šperky vlivem přepravy nebude brán zřetel. Vyberte si prosím nahoře na této stránce případ "VRÁCENÍ PENĚZ (14 DNÍ)". Následně vyřešíte vrácení během pár kliknutí. Další možností je vyplnění formuláře pro odstoupení od smlouvy a zaslání šperků spolu s formulářem na adresu skladu přes Zásilkovnu nebo Českou poštu viz formulář. V případě odstoupení od smlouvy nese náklady spotřebitel . Formulář pro odstoupení od smlouvy
REKLAMACE (2 roky od obdržení zásilky)
Něco se pokazilo? To nás mrzí a pokusíme se vše dát do pořádku. Jsme tady pro Vás a k problémům se stavíme čelem. Zboží zabalte nejlépe do původního obalu (popřípadě do jiného tvrdého obalu, který zamezí poškození během přepravy nikoliv však pouze do bublinkové obálky). Na mechanicky poškozené šperky vlivem přepravy nebude brán zřetel. Vyberte si prosím nahoře na této stránce případ "REKLAMACE". Následně vyřešíte reklamaci během pár kliknutí. Další možností je vyplnění formuláře pro reklamaci a zaslání šperku spolu s formulářem na adresu skladu přes Zásilkovnu nebo Českou poštu viz formulář. Formulář pro reklamaci
ČESKÁ/SLOVENSKÁ POŠTA
Pokud nemáte možnost poslat výměnu zboží, reklamaci či odstoupení od smlouvy prostřednictvím ZÁSILKOVNY. Zašlete zboží následujícím způsobem:
Vyplňte reklamační formulář, formulář výměny zboží nebo formulář odstoupení od kupní smlouvy. A postupujte dle informací uvedených na formulářích zaslání prostřednictvím České pošty. Zboží zabalte nejlépe do původního obalu (popřípadě do jiného tvrdého obalu, který zamezí poškození během přepravy. Nikoliv však pouze do bublinkové obálky). Na mechanicky poškozené šperky vlivem přepravy nebude brán zřetel. Zásilku zašlete prostřednictvím České pošty jako DOPORUČENÉ PSANÍ EKONOMICKÉ na dražší podání nebude bran zřetel. Formulář pro výměnu zboží , Formulář pro reklamaci, Formulář pro odstoupení od smlouvy